سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنى امیه را مهلتى است که در آن مى‏تازند ، هر چند خود میان خود اختلاف اندازند . سپس کفتارها بر آنان دهن گشایند و مغلوبشان نمایند [ و مرود مفعل است از « ارواد » و آن مهلت و فرصت دادن است ، و این از فصیح‏ترین و غریبترین کلام است . گویى امام ( ع ) مهلتى را که آنان دارند به مسابقت جاى ، همانند فرموده است که براى رسیدن به پایان مى‏تازند و چون به نهایتش رسیدند رشته نظم آنان از هم مى‏گسلد . ] [نهج البلاغه]
انجمن علمی تخصصی حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز قم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اطلاعیه

قابل توجه دانشجویان هم رشته ای باید عرض کنم که یکی از بچه های حسابداری اقدام به تهیه نمونه سوالات امتحانی همراه با جواب تشریحی (حتی در مورد دروس کاملا تستی) کرده که خود ما هم از چند سری اش  را استفاده کردیم و بسیار مفید به فایده بوده و به شما هم توصیه می کنیم. اگر دوست دارید از این جزوات کامل استفاده کنید راهش اینه که بیایید دانشگاه و پیش بچه های انجمن ثبت نام کنید.

روزهایی هم که می تونید ما را پیدا کنید و همچنین درس های در حال حاضر آماده برای تکثیر هست را هم از طریق تبلیغات انجمن که به صورت گسترده تو دانشگاه پخش می شه و هم اطلاعیه های بعدی که در وبلاگ درج می کنیم می تونید  پیگیری کنید. پس منتظر پیام های بعدی انجمن حسابداری باشید. و برای کسب اطلاعات بیشتر بهمون ایمیل بزنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور ( چهارشنبه 86/6/7 :: ساعت 12:49 عصر )
»» پدر علم حسابداری (لوکا پاچیولی)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور ( پنج شنبه 86/4/28 :: ساعت 11:29 عصر )
»» معرفی انجمن علمی حسابداری

انجمن علمی حسابداری از زمان افتتاح دانشگاه پیام نور مرکز قم تاسیس گردیده است و تا کنون با وجود افت و خیز های فراوان به فعالیت خویش ادامه داده است. فعالیت های این انجمن از جمله چاپ نشریه معین حساب است که روز به روز از لحاظ علمی و کیفیت چاپ و زیبایی ظاهر سیر صعودی داشته و مطالب دانشجویان با تایید استاد راهنما جناب آقای عیوضی در این نشریه منتشر گردیده ودر این راستا مطالب نشریه همراه با مطالب مفید برای دانشجویان رشته حسابداری در وبلاگ انجمن ارائه شده است. فعالیت دیگر این انجمن برگزاری کلاسهای مستمر حل تمرین بوده است که مورد استقبال جمع کثیری از دانشجویان قرار گرفته و در امر بالا بردن سطح علمی دانشجویان نقش به سزایی داشته است. لازم به ذکر است که اعضای انجمن حسابداری جهت بالا بردن راندمان کاری انجمن و نیز ارتقاء سطح دانش تخصصی اعضا و دیگر افراد علاقه مند اقدام به تشکیل گروه تحقیق و پژوهش نموده اند. برگزاری اردوهای علمی نیز از جمله برنامه های انجمن بوده که برای نمونه می­توان از اردوی بورس اوراق بهادار تهران و همینطور اردوی پتروشیمی اراک با حضور و نظارت استاد زندوکیلی یاد کرد. قابل ذکر است که انجمن حسابداری توانسته است ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه­ای با سایر انجمن­ها و تشکل های دانشجویی داشته باشد.

دوستان گرامی اگر مایل هستید با انجمن علمی حسابداری تعامل داشته باشید و ما را در رسیدن به اهداف متعالی انجمن یاری رسانید می توانید اعلام آمادگی خود را در هر یک از زمینه های فوق از طریق ایمیل انجمن به اطلاع ما برسانید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور ( چهارشنبه 86/4/27 :: ساعت 12:17 عصر )
»» نیایش حسابدار

به نام خدای حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدارِِِ زمین و آسمان و هر آنچه در اوست. هم او که افتتاحیه و اختتامیه همه حسابها و کتابهاست. ترازش همیشه موزون است و موجودیهایش همیشه در فزون. مطالبات مشکوک الوصولی ندارد چه اینکه کسی از قدرت لایزال او نمیتواند بگریزد و استهلاک انباشته محاسبه نمیکند گویا که در حوزه حسابداری او چیزی بی ارزش نمیشود. به کسی مالیات نمیدهد و از کسی به ناحق چیزی نمیگیرد. نه سهامی است و نه تضامنی. هیچ شراکتی با کسی ندارد تک مالکی است و بی رقیب. هیچ تلفیق و ادغام و ترکیبی در حوزه شخصیتش تعریف شدنی نیست. حسابداری تورمی ندارد چه در نظرش ارزشها تغییر ناپذیرند. حسابداریش آنقدر خالص است که دوره مالی در آن تعریف نا شدنی و واحد پولی در آن بی معناست. شخصیتش حوزه محدودی ندارد و ازل و ابد را در بر میگیرد. تداومش یک فرضیه نیست یک فرض و حقیقتی محض است. مدیریتش حسابداری است و حسابداری اش مدیریت که بر مدار عدالت است و به مثقال و ذره هم میرسد و چیزی در آن از قلم نمی افتد. فضل و بخشش اوست که بر مدار اهمیت می چرخد و سرمایه بندگان امیدواری  به اوست. و همان است که رهایی بخش آنان از حساب و کتابش خواهد بود، آنجا که مستجاب می گرداند دعای برترین انسانها را در حق همه عالم که

الهی عاملنا به فضلک و لا تعاملنا به عدلک



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » انجمن حسابداری دانشگاه پیام نور ( چهارشنبه 86/4/27 :: ساعت 12:17 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حباب قیمتی در بورس
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 8
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 250233
» درباره من

انجمن علمی تخصصی حسابداری دانشگاه پیام نور مرکز قم

» آرشیو مطالب
استانداردهای حسابداری
حسابداری مالی
حسابداری صنعتی
با انجمن
حسابداری پیمانکاری
چالش های حسابداری
کارشناسی ارشد
بودجه 85
اقتصاد
تجارت الکترونیک
حسابرسی
اساسنامه انجمن
مدیریت مالی
پاییز 1386
تابستان 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
انجمن علمی کامپیوتر پیام نور قم
معین حساب
Vnnu
هیئت تدوین استانداردهای حسابداری- EN
دنیای حسابداری
حسابیران
حسابداری و حسابرسی
ترازنامه
سازمان حسابرسی
کارشناسی ارشد حسابداری
نرم افزار حسابداری آسمان
پیمانکاری
بیلان
حسابداری حرفه ای
دانشجویان حسابداری پیام نور کرج
انجمن حسابداران خبره ایران
سایت تخصصی حسابداری
مجله حسابداری
مجله حسابرس
مشاهیر حسابداری ایران
سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان
مقالات بازرگانی- پیام نور کرمانشاه
دهکده مالی
بازار سهام
جامعه حسابداران رسمی ایران
حسابدار
کانون حسابداری

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب